REGULAMENTUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
"MAI SIMPLU, MAI CURAT, MAI CASTIGAT"
1.1. Organizatorul campaniei promotionale "MAI SIMPLU, MAI CURAT, MAI CASTIGAT" (denumita in continuare "Promotia" sau "Campania") este MEDA PROD 98 S.A. persoana juridica romana, cu sediul in Romania, str. Valsanesti nr. 1E, Sector 3, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J1998002949409, Cod Unic de Inregistrare 10374339 (in continuare “Organizatorul” sau “MEDA PROD 98”).
1.2. Campania se va desfasura prin intermediul agentiei INTERACTIONS MARKETING S.R.L., persoana juridica romana cu sediul in str. Siriului, nr. 42 - 46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J1997001114401, Cod Unic de Inregistrare 9188626 (in continuare "Agentia" sau "Imputernicitul"). Agentia va actiona strict sub indrumarile Organizatorului.
1.3. Campania se va desfasura in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, acesta fiind obligatoriu pentru toti participantii.
1.4. Regulamentul este disponibil online, in mod gratuit, oricarui participant, pe toata perioada de desfasurare a Campaniei promotionale, pe pagina de internet https://promotiemeda.ro. De asemenea, Regulamentul este disponibil, in mod gratuit, oricarui participant prin trimiterea unei solicitari scrise prin posta, in atentia Organizatorului, la sediul social al acestuia mentionat la punctul 1.1. de mai sus, pe toata durata de desfasurare a Campaniei promotionale. Orice persoana care are nelamuriri sau doreste informatii suplimentare cu privire la campanie si la prezentul Regulament, ne poate scrie oricand la adresa de e-mail: office@medaprod.ro .
1.5. Participantilor la prezenta Campanie nu le este impusa nicio cheltuiala sau taxa de participare ori de atribuire a premiului.
1.6. Potrivit liberei decizii a Organizatorului, Campania poate fi mediatizata in scopul informarii publicului, inclusiv prin intermediul unor materiale publicitare si/sau cu rol informativ. Informatiile pe care astfel de materiale le pot contine vor fi interpretate in conformitate cu prevederile prezentului Regulament, iar prevederile Regulamentului vor prevala.
2.1. Campania promotionala se va desfasura in perioada 1 noiembrie 2025, incepand cu ora 00:00 – pana la data de 30 noiembrie 2025, la ora 23:59, pe intreg teritoriul Romaniei, in mediul online, pe website-ul: https://promotiemeda.ro.
2.2. Inscrierile realizate inainte sau dupa perioada mentionata la art. 2.1 din prezentul Regulament nu vor fi luate in considerare.
3.1. La aceasta Campanie promotionala poate participa orice persoana fizica, cu varsta de minim 18 ani impliniti la data achizitionarii unuia dintre produsele participante, cu domiciliul sau resedinta in Romania (denumiti in continuare "Participanti"). Organizatorul isi rezerva dreptul de a lua toate masurile pentru a preveni inscrierea in Campanie a persoanelor care nu au implinit varsta minima acceptata conform prezentului Regulament.
3.2. Nu pot participa la Campania promotionala persoanele juridice, persoanele fizice autorizate, asociatiile, fundatiile sau alte forme de organizare/asociere colectiva. Nu pot participa la campanie angajatii Organizatorului, ai Agentiei si rudele de pana la gradul I inclusiv (copii-parinti) ale acestora ori persoanele asociate/implicate in organizarea si derularea campaniei si rudele acestora de pana la gradul I inclusiv.
3.3. Participarea la Campania promotionala are valoare de acceptare a prevederilor prezentului Regulament, in mod liber, in afara oricarei constrangeri si neconditionat. Dreptul de participare apartine in exclusivitate participantului care indeplineste conditiile si care urmeaza indicatiile prevazute de Regulament.
3.4. Organizatorul va elimina/descalifica automat participantul care furnizeaza date sau informatii false, eronate, incomplete sau necorespunzatoare. De asemenea, sunt eliminate/descalificate automat persoanele care se inscriu in campanie folosind o identitate falsa, care inscriu bonuri fictive, care inscriu acelasi bon ca si alti participanti, precum si orice alte cauzuri de tentativa la fraudare altele decat cele enumerate. Orice astfel de comportament care nu respecta prevederile Regulamentului ori care apeleaza la acte/modalitati frauduloase de natura a influenta campania se poate solda cu eliminarea participantului/participantilor in cauza din Promotie, fara ca Organizatorul sa fie obligat sa-i anunte pe cei invalidati, in prealabil. In cazul in care exista suspiciunea de frauda, Organizatorul poate solicita participantilor sa faca dovada detinerii documentelor fiscale cu care s-au inscris, in original, atat in timpul promotiei, cat si ulterior perioadei de inscriere. Descalificarea ori eliminarea va interveni inclusiv in situatia in care participantul care a savarsit actele prevazute de prezentul articol a fost initial declarat castigator.
3.5. Inscrierea in Campania promotionala se face in baza bonului fiscal cu produse participante in valoare de minim 20 RON dintre cele mentionate la art.3.6..
3.6. La Campania promotionala participa toate produsele din portofoliul companiei Meda Prod 98 S.A. indiferent de gramaj sau forma de comercializare (vrac, bucati masa fixa, feliate), comercializate de catre Organizator in magazinele de comert traditional de pe teritoriul Romaniei care nu fac parte dintr-una din retelele de magazine de comert modern denumite Carrefour Romania, Carrefour Market, Carrefour Express, Supeco, Profi, Profi City, Profi Loco, Penny, Selgros, Lidl, Kaufland, Auchan, My Auchan, Atac, Metro, Froo, Mega Image, Shop&Go.
3.7. Dupa data de 30 noiembrie 2025 ora 23:59, produsele participante nu mai confera dreptul de participare.
3.8. Document fiscal: bonul fiscal emis la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii de produse participante in valoare de minim 20 RON dintre cele mentionate la art.3.6. Bonurile fiscale trebuie sa aiba o data de emitere cuprinsa in perioada de derulare a Campaniei promotionale, iar data si ora acestora trebuie sa fie anterioare celor la care s-a efectuat inscrierea in Campanie. Pentru a intra in posesia premiului, participantii sunt obligati sa pastreze in original si nedeteriorat bonul fiscal in baza caruia s-au inscris in Campania promotionala conform prezentului Regulament Oficial.
3.9. Participant: persoana care s-a inscris in Campanie conform mecanismului descris in prezentul Regulament. Un participant se identifica in mod unic in Campania promitonala prin numarul de telefon folosit la inscriere si/sau datele personale inregistrate in formularul de inscriere in Campanie.
3.10. Posesor legal: orice persoana careia i s-a dat in folosinta o adresa de e-mail de catre un distribuitor de servicii de internet sau alta organizatie (firma, institutie etc.) care are dreptul sa creeze si sa desemneze domenii asociate cu adresele de e-mail.
3.11. Website-ul campaniei promotionale: https://promotiemeda.ro.
3.12. Pentru a putea participa la Campanie, Participantul trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
(*) Nume
(*) Prenume
(*) Telefon mobil
Numarul de telefon la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada Campaniei promotionale si ulterior pe intreaga durata a validarii inscrierilor in Campanie, precum si pentru intrarea in posesie a premiului;
Adresa de e-mail valida la care poate fi contactat Participantul pe toata perioada desfasurarii Campaniei si ulterior pe intreaga durata a validarii inscrierilor si premiilor din Campanie;
(*) Incarca bon fiscal (JPG, PNG <2MB)
Sa incarce (upload-eze) pe site-ul dedicat Campaniei promotionale o fotografie sau o copie scanata lizibila a bonului fiscal prin care se dovedeste achizitionarea de produse participante in valoare de minim 20 RON dintre cele mentionate la art.3.6. conform termenilor din prezentul Regulament Oficial. Imaginea trebuie sa fie in format JPG. sau PNG. iar marimea fisierului sa nu depaseasca 2 MB;
(*) Data bon fiscal
(*) Numar bon fiscal
(*) Valoare bon fiscal
(*) Judet (al magazinului de unde sunt achizitionate produsele)
Judetul in care este magazinul din care au fost cumparate produsele.
(*) Sunt de acord cu Politica de confidentialitate disponibila aici.
Nebifarea campului duce la imposibilitatea inscrierii in promotie.
(*) Declar ca am 18 ani si confirm ca am fost informat, am citit Regulamentul Campaniei si am inteles informatille privind prelucrarea datelor incluse in Anexa nr. 1 a Regulamentului Campaniei si ca imi exprim consimtamantul in ceea ce priveste continutul acesteia si sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal de catre MEDA PROD 98 S.A. si/sau persoanele imputernicite de catre acesta.
Nebifarea campului duce la imposibilitatea inscrierii in promotie.
(*) Sunt de acord sa primesc comunicari comerciale (newslettere, promotii, anunturi de produse) din partea MEDA PROD 98 S.A. DA NU
Aceasta optiune este facultativa si nu influenteaza participarea la campanie.
Campurile marcate cu (*) sunt obligatoriu de completat in vederea inscrierii in campanie.
Ulterior completarii campurilor si incarcarii fotografiei, participantul trebuie sa dea click pe butonul "Participa".
Toate inscrierile ajung in posesia Organizatorului. Verificarea conformitatii cu prezentul Regulament se va realiza pentru inscrierile desemnate castigatoare, in termen de maximum 7 zile lucratoare de la extragere.
In situatia in care documentele incarcate nu sunt lizibile sau nu corespund cerintelor, respectiv lipsa copie/fotografie bon fiscal, inscrierea va fi anulata.
Dupa inscrierea bonului fiscal, pot aparea urmatoarele scenarii:
3.13. Participantii au obligatia, sub sanctiunea anularii calitatii de castigator al Premiului, de a pastra bonul fizic ce contine datele de identificare inscrise in Campania promotionala, emis la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii de produse participante in valoare de minim 20 RON dintre cele mentionate la art.3.6 conform Regulamentului Oficial al Campaniei, in original si nedeteriorat, pana la validarea finala si intrarea in posesie a Premiului oferit de catre Organizator.
3.14. Necompletarea oricaruia dintre campurile obligatorii sau completarea lor cu informatii/date inexistente sau incorecte duce la imposibilitatea validarii inscrierii. Organizatorul si Agentia nu isi asuma responsabilitatea pentru inscrierea unor date incorecte, incomplete sau a unor date care apartin altor persoane.
3.15. Un Participant poate inscrie in Campanie o singura data acelasi bon fiscal cu dovada achizitionarii de produse participante in valoare de minim 20 RON in magazinele de comert traditional de pe teritoriul Romaniei care nu fac parte dintr-una din retelele de magazine de comert modern denumite Carrefour Romania, Carrefour Market, Carrefour Express, Supeco, Profi, Profi City, Profi Loco, Penny, Selgros, Lidl, Kaufland, Auchan, My Auchan, Atac, Metro, Froo, Mega Image, Shop&Go.
3.16. Un participant nu poate inscrie pe perioada desfasurarii campaniei mai mult de 30 de bonuri fiscale pe site-ul Campaniei si nici mai mult de 10 bonuri fiscale/zi. Conditia unicitatii participantului la Campanie este realizata prin verificarea numarului de telefon cu care s-a inscris. In cazul in care depaseste numarul maxim de inscrieri, Participantului ii va aparea mesajul: «Ne pare rau. Ati depasit numarul de bonuri fiscale pe care le puteti introduce.»
3.17. Un Participant nu poate inscrie un bon de mai multe ori indiferent ca pe bon se regasesc mai multe produse participante. Un bon inseamna o sansa de castig indiferent de numarul de produse participante care se regasesc listate pe acel bon. Pe bon trebuie sa se vada produsele participante, magazinul, data bonului si numarul bonului inscris de catre potentialul castigator.
3.18. Sunt considerate valide doar bonurile emise de magazinele participante evidentiate la art.3.6 si care au pe lista produse din portofoliul companiei Meda Prod 98 S.A. indiferent de gramaj sau forma de comercializare (vrac, bucati masa fixa, feliate) a caror suma este de minim 20 RON. O achizitie este considerate valida numai daca informatiile de pe bonul fiscal permit identificarea clara si completa a produselor Meda participante. Bonurile ilizibile, rupte, sterse sau deteriorate sunt considerate invalide.
4.1. In cadrul prezentului campaniei, vor fi desemnati, prin tragere la sorti 515 (cinci sute cincisprezece) castigatori si vor fi oferite 515 (cinci sute cincisprezece) premii constand in:
- Camara aprovizionata: 215 (doua sute cincisprezece) premii in valoare estimata de 400 lei/premiu (TVA inclus). Acest premiu contine, individual, urmatoarele produse :
|
|
Cantitate |
Produs |
|
|
1kg |
Faina |
|
|
1kg |
Malai |
|
|
1kg |
Zahar |
|
|
1kg |
Orez |
|
|
900g |
Fasole alba |
|
1 borcan |
360g |
Gem de caise |
|
1 borcan |
900g |
Dulceata de capsuni |
|
1 borcan |
720g |
Compot de piersici |
|
1 borcan |
720ml |
Bulion de rosii |
|
1 borcan |
550g |
Zacusca |
|
|
680g |
Mazare |
|
|
1l |
Ulei de floarea soarelui |
|
|
1,6kg |
Gogosari murati |
|
|
1,6kg |
Castraveti murati |
|
|
1,6kg |
Muraturi asortate |
|
|
1,2kg |
Carnati Macelaresti |
|
|
1,5kg |
Carnati Semiafumati |
|
|
1 buc |
Salam Sinaia 100g |
|
|
1 buc |
Salam Banatean 100g |
|
|
1 buc |
Salam Toscan 100g |
|
|
1 buc |
Salam din Casa Meda 400g |
|
|
1 buc |
Slaninuta afumata 500g |
|
|
1 buc |
Ladita depozitare din lemn |
|
|
23 PRODUSE |
TOTAL |
- Rucsac si cutie sendvis: 300 (trei sute) premii in valoare estimata de 97 lei/premiu (TVA inclus).
4.2. Premiile vor fi distribuite proportional pe judete, conform tabelului din Anexa nr.2 – “Distributia premiilor pe judete.” La extragerea finala vor fi luate in considerare doar inscrierile valide provenite din judetul respective, pentru numarul de premii alocat acelui judet.
4.3. Valoarea totala estimata a premiilor acordate de catre Organizator este de 115.100 lei (TVA inclus).
4.4. Un Participant poate castiga un singur premiu in timpul Campaniei promotionale, indiferent de tipul acestuia. Spre exemplu, un participant care a castigat un tip de premiu inscriind bonul fiscal emis de catre un magazin participant, nu va mai castiga un alt premiu indiferent de numarul de bonuri inscrise pe website-ul Campaniei.
4.5. Nu este posibila inlocuirea premiului cu contravaloarea acestuia in bani si/sau in alte obiecte ori cedarea premiului castigat catre unul sau mai multi terti.
4.6. Dupa desemnarea castigatorilor, Organizatorul nu va fi considerat raspunzator fata de participantii castigatori. Raspunderea Organizatorului cu privire la premiul oferit, utilizarea produselor oferite sau conduita beneficiarilor premiilor este exclusa
4.7. Organizatorul nu isi asuma angajamentul de a remedia viciile, de orice natura, pe care le-ar putea avea produsele ce constituie premiile si/sau de a acoperi prejudiciile, de orice natura, produse castigatorilor prin utilizarea acestora. Fiecare castigator va utiliza produsul oferit ca premiu pe riscul propriu. In nicio situatie Organizatorul nu isi poate asuma responsabilitatea pentru eventuale daune directe sau indirecte rezultand din defectiuni sau vicii ale produsului oferit ca premiu.
5.1. Inscrierile in cadrul Campaniei promotionale, precum si castigatorii premiilor sunt verificate de reprezentantii Organizatorului si ai Agentiei. In situatia in care nu se obtine validarea inscrierii, Organizatorul nu va considera respectiva inscriere valida, iar Participantul este descalificat/eliminat din campanie si nu va fi avut in vedere la extragerea castigatorului.
5.2. Tragerile la sorti se vor face separate pentru fiecare judet, in functie de numarul de premii alocat acestuia conform Anexei nr.2.
5.3. Castigatorii vor fi desemnati dintre participantii care indeplinesc conditiile prevazute in Regulament, prin tragere la sorti, fara jurizare. Tragerile la sorti se vor efectua, prin intermediul unui instrument electronic securizat apartinand Agentiei Interactions Marketing, in cel mult 10 zile lucratoare de la finalizarea campaniei, separat pentru fiecare judet/sector, conform Anexei nr. 2 - “Distributia premiilor pe judete”. In total vor fi desemnati 515 castigatori si 282 rezerve (cate 3 rezerve pentru fiecare tip de premiu din fiecare judet/sector). Rezervele vor fi utilizate, in ordinea extragerii, in cazul in care castigatorii desemnati initial nu pot fi validati sau renunta la premiu. Tragerile la sorti se vor desfasura in prezenta unui notar public, care va certifica prin proces-verbal corectitudinea si rezultatul acestora.
5.4. Prin participarea in Campanie, Participantii desemnati Castigatori isi exprima acordul de a fi contactati telefonic si/ sau pe e-mail in vederea validarii premiului castigat in cazul in care, pentru validarea castigatorului, Organizatorul sau Agentia se vad nevoiti sa contacteze participantul.
5.5. Lista castigatorilor si a premiilor castigate va fi afisata pe website-ul campaniei pentru o perioada de minimum 30 de zile de la data validarii acestora.
5.6. Ulterior desemnarii castigatorilor Organizatorul isi rezerva dreptul de a solicita bonul fiscal in original si nedeteriorat ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, emis la data efectuarii achizitiei prin care participantul face dovada achizitionarii de produse in valoare de minim 20 RON dintre cele mentionate la art.3.6, respectiv produse din portofoliul companiei Meda Prod 98 S.A. indiferent de gramaj sau forma de comercializare (vrac, bucati masa fixa, feliate) comercializate de catre Organizator in magazinele de comert traditional de pe teritoriul Romaniei care nu fac parte dintr-una din retelele de magazine de comert modern denumite Carrefour Romania, Carrefour Market, Carrefour Express, Supeco, Profi, Profi City, Profi Loco, Penny, Selgros, Lidl, Kaufland, Auchan, My Auchan, Atac, Metro, Froo, Mega Image, Shop&Go.
Neindeplinirea acestei conditii duce la invalidarea Premiului.
5.7. In cazul unui castig, cel tarziu in data de 15 decembrie 2025, potentialii castigatori vor primi pe adresa de e-mail pe care a furnizat-o in momentul inscrierii un mail si va trebui sa urmeze pasii de mai jos:
(*) CNP (necesar pentru identificarea unica si indeplinirea eventualelor obligatii fiscale)
(*) Oras
(*) Judet
(*) Strada
(*) Numarul
(*) Bloc
(*) Scara
(*) Etaj
(*) Apartament
Adresa completa de livrare prin curier a premiului; Participantul isi asuma raspunderea ca adresa completata in cadrul formularului este valida
(*) Declar ca am peste 18 ani, am citit, inteles si sunt de acord cu Regulamentul Oficial al Campaniei.
(*) Confirm ca am fost informat, am citit Regulamentul campaniei si am inteles informatiile privind prelucrarea datelor incluse in Anexa nr.1 a Regulamentului Campaniei si ca imi exprim consimtamantul in ceea ce priveste continutul acesteia si sunt de acord cu prelucrarea datelor mele cu caracter personal de catre MEDA PROD 98 S.A. si/sau persoanele imputernicite de catre acesta.
Campurile marcate cu (*) sunt obligatorii. Participantul isi asuma responsabilitatea pentru completarea campurilor. Ulterior completarii campurilor si incarcarii fotografiei, participantul trebuie sa dea click pe butonul "Trimite"
In cazul unei invalidari, Participantul va primi un mail cu motivul invalidarii (ex. Bon inscris de mai multe ori) si nu mai are dreptul la premiu.
5.8. Corespondenta e-mail de la Organizator/Agentie catre participanti se va realiza la adresele de e-mail mentionate de catre participanti in formularul de inscriere in Campanie.
5.9. In cazuri exceptionale, Organizatorul, in mod direct sau prin intermediul Agentiei, isi rezerva dreptul de a contacta participantii telefonic la numarul de telefon mentionat de catre acestia in formularul de inscriere in Campanie.
5.10. Premiile vor fi expediate castigatorilor in termen de maxim 30 de zile de la primirea datelor de expediere din partea castigatorilor. Livrarea tuturor premiilor se va face prin intermediul unor agenti curieri, folosind servicii de curierat rapid contractate de catre Agentie.
5.11. Premiile acordate in cadrul prezentei Campanii pot fi revendicate si/sau pot fi livrate doar pe teritoriul Romaniei.
5.12. Daca persoana declarata castigatoare nu confirma primirea informatiilor despre castigarea premiului si nu ofera Organizatorului informatiile indicate la art.5.5. in termen de maximum 2 zile din momentul in care a fost anuntat prin e-mail ca este castigator, premiul castigat de persoana in cauza va fi anulat. In astfel de situatii, premiul anulat va fi atribuit rezervelor (in functie de ordinea in care au fost extrase prin intermediul platformei random.org). In acest sens, premiul alocat castigatorului, daca este anulat, va fi atribuit primei rezerve. De la data anuntarii noului castigator (prima rezerva), se va calcula un nou termen de 2 zile inauntrul caruia noul castigator va trebui sa confirme primirea informatiilor despre castigarea premiului, sa-si confirme identitatea si sa ofere Organizatorului informatii privind adresa de livrare a premiului. Daca prima rezerva nu comunica informatiile de mai sus in termenul de 2 zile, premiul in cauza va fi atribuit urmatoarei rezerve, careia i se va aplica aceeasi procedura ca si in cazul castigatorului initial.
5.13. In cazul refuzului castigatorului de a beneficia de premiu sau in cazul imposibilitatii validarii premiului conform prezentului Regulament, acesta va pierde dreptul de atribuire a castigului. Organizatorul isi rezerva dreptul de a nu mai atribui premiul respectiv unor alti participanti, in cazul in care nici castigatorul principal si nici cele doua rezerve nu isi indeplinesc obligatiile stipulate in prezentul Regulament.
5.14. Daca exista un numar mai mic de participanti fata de numarul de premii sau un premiu nu a putut fi oferit (de ex daca au fost epuizate toate rezervele si nu s-a reusit validarea), Premiile raman in posesia Organizatorului.
5.15. Orice eventuala contestatie, inclusiv cea privind modul de validare si acordare a premiului, va fi formulata in scris de catre participant si transmisa la adresa de e-mail office@medaprod.ro in maximum 48 de ore de la data finalizarii campaniei. Contestatia va fi solutionata in termen de maximum 72 de ore de la primire. In cazul in care contestatorul va fi nemultumit de raspunsul primit, se va incerca rezolvarea pe cale amiabila, iar daca aceasta nu este posibila, se va putea adresa instantelor de judecata competente potrivit legii.
5.16. Organizatorul nu este responsabil pentru eventuale intarzieri in anuntarea castigatorilor ori in acordarea/livrarea premiilor daca aceste intarzieri nu depind si nu se afla sub controlul Organizatorului.
5.17. Daca sunt identificate cazuri de fraudare a inscrierilor, Organizatorul are dreptul de a nu transmite Premiile astfel obtinute sau de a solicita restituirea acestora astfel primite si de a urmari din punct de vedere juridic (prin intermediul organelor de cercetare si/sau instante judecatoresti) respectivele persoane pentru recuperarea prejudiciilor cauzate.
5.18. In cazul in care castigatorul este o persoana lipsita de capacitatea de exercitiu ori are capacitate restransa de exercitiu sau prezinta handicap ce limiteaza capacitatea de a comunica acesta este indreptatit sa intre in posesia castigului numai in prezenta reprezentantului sau legal.
6.1. Taxele si impozitele aferente premiilor la data acordarii lor vor fi suportate de catre Organizator. Orice alte obligatii de natura fiscala sau de orice alta natura (de exemplu contributii sociale datorate conform legii) in legatura cu Premiile sunt in sarcina exclusiva a castigatorului acestora
6.2. Organizatorul ia act de faptul ca in conformitate cu prevederile Codului fiscal, veniturile obtinute de castigatorii premiilor care au o valoare de peste 600 RON sunt impozabile.
6.3. Prin participarea in Campanie, Participantii declara ca sunt de acord cu mecanismul de impozitare aplicat premiilor din prezenta campanie.
7.1. Organizatorul si societatile implicate in organizarea si derularea Campaniei promotionale nu isi asuma raspunderea pentru imposibilitatea participarii datorita unor cauze care nu depind direct de ei, cum ar fi: situatii in care datele completate in formularul de inscriere in Campania promotionala contin erori, sunt incomplete si /sau apartin altei persoane, defectiuni tehnice ale operatorilor de internet, probleme cu reteaua electrica, erori cauzate de intreruperea neasteptata a serviciului de hosting al website-ului etc. sau alte motive independente de Organizator. Prin inscrierea in Campania promotionala, Participantii sunt de acord sa respecte Regulamentul Oficial, precum si toate deciziile luate de catre Organizator si colaboratorii sai in toate aspectele legate de implementarea acesteia.
7.2. Organizatorul si Agentia nu sunt raspunzatori pentru:
- situatiile in care participantul nu poate fi contactat de catre Agentie sau de catre curieri pentru livrarea premiului;
- deteriorarea, disparitia sau sustragerea Premiului dupa momentul primirii acestuia de catre castigator, din partea Organizatorului;
- deteriorarea, disparitia sau sustragerea bonului fiscal a Produsului Participant ce contine datele de identificare inscrise in Campanie, prin care participantul face dovada achizitionarii a cel putin unui Produs Participant conform Regulamentului Oficial al Campaniei, in baza careia participantii au efectuat o inscriere;
- eventualele prejudicii sau daune cauzate de catre castigatori unor terti in legatura cu Premiul, indiferent de natura acestor prejudicii.
- pierderi sau intarzieri a mesajelor de raspuns mentionate in prezentul Regulament, determinate de factori independenti de vointa sau controlul Organizatorului sau al Agentiei;
- eventuale cheltuieli suplimentare suportate de catre Participanti in legatura cu participarea lor la aceasta Campanie, premise conform legii;
- modul in care curierul manipuleaza premiul;
- informatii care nu ajung in posesia sa, de exemplu, dar fara se limita la: poze care nu se incarca, date care nu se salveaza etc.;
- date care nu sunt transmise corect (ex. numar de telefon/adresa de e-mail, adresa de livrare).
7.3. Prin participarea la Campanie, participantul declara pe propria raspundere ca a luat la cunostinta si este de acord cu urmatoarele:
7.4. Organizatorul Campaniei si Agentia nu isi asuma raspunderea, incluzand dar fara a se limita la, pentru situatiile in care un potential castigator comunica in mod eronat sau nu mai este disponibil la datele de contact comunicate pentru intrarea in posesia Premiului
7.5. Organizatorul nu isi asuma raspunderea pentru validitatea datelor personale furnizate de catre Participanti.
7.6. Organizatorul nu are nicio obligatie de a intretine corespondenta cu solicitantii unor revendicari ce apar ulterior termenelor stabilite in prezentul Regulament Oficial sau ulterior incheierii Campaniei promotionale.
7.7. Dupa inmanarea premiului sau dupa ce castigatorul a beneficiat de premiul castigat conform Regulamentului, orice obligatie de natura morala si/sau financiara a Organizatorului fata de castigator inceteaza.
8.1. Participantii inteleg ca inscrierea in campanie presupune prelucrarea de date cu caracter personal de catre Organizator, exclusiv in scopul desfasurarii campaniei, acordarii premiilor si indeplinirii obligatiilor prevazute de lege in sarcina Organizatorului.
8.2. Organizatorul se angajeaza sa prelucreze datele cu caracter personal in conformitate cu prevederile Regulamentului (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si cu prevederile Legii nr. 190/2018.
8.3. Pentru a intelege ce date prelucram, temeiul, scopul si durata prelucrarii, precum si care sunt drepturile tale cu privire la prelucrarea de catre Organizator a datelor cu caracter personal, te rugam sa consulti Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal, atasata prezentului Regulament, in Anexa nr. 1.
9.1. Prezenta Campanie promotionala poate inceta inaintea termenului mentionat numai in cazul aparitiei unui eveniment ce constituie forta majora, inclusiv in cazul imposibilitatii Organizatorului, din motive independente de vointa sa, de a continua prezenta Campanie promotionala, dar numai dupa intocmirea unui Act aditional la prezentul Regulament, document ce va fi facut public pe website-ul Campaniei promotionale https://promotiemeda.ro
10.1. In cazul unor potentiale litigii aparute intre Organizator si Participantii la Campania promotionala, acestea vor fi solutionate pe cale amiabila. Daca nu este posibila rezolvarea litigiilor pe cale amiabila, partile implicate in litigiu se vor adresa pentru solutionare instantelor competente romane din Bucuresti.
11.1. Pentru scopul acestui Regulament Oficial, forta majora inseamna orice eveniment care nu poate fi controlat, remediat sau prevazut de catre Organizator, a carui aparitie il pune pe acesta din urma in imposibilitatea de a-si indeplini obligatiile asumate prin prezentul Regulament Oficial.
11.2. Daca o situatie de forta majora impiedica sau intarzie total sau partial executarea Regulamentului Oficial si continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de raspunderea privind indeplinirea obligatiilor sale pentru perioada in care aceasta indeplinire va fi impiedicata sau intarziata. Daca va invoca forta majora, Organizatorul este obligat sa comunice participantilor la Campanie existenta acesteia in termen de 5 zile lucratoare de la aparitia cazului de forta majora.
ANEXA NR. 1
NOTA DE INFORMARE CU PRIVIRE LA PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
"MAI SIMPLU, MAI CURAT SI MAI CASTIGAT"
In vederea desfasurarii Campaniei, MEDA PROD 98 S.A. („Organizatorul") cu sediul in Romania, str. Valsanesti nr. 1E, Sector 3, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului sub nr.J40/2949/1998, Cod Unic de Inregistrare RO10374339. (denumita in continuare "Operatorul"), prin intermediul agentiei Interactions Marketing SRL, cu sediul in str. Siriului, nr. 42-46, et. 3, sector 1, Bucuresti, inregistrata la Registrul Comertului Bucuresti cu numarul J40/1114/1997, Cod Unic de Inregistrare RO9188626 va avea calitatea de Operator in sensul Regulamentului privind Protectia Datelor personale nr. UE 2016/679 (*GDPR"), iar Agentia va avea calitatea de Persoana Imputernicita de Operator.
In cadrul prezentei Campaniei, Operatorul va colecta de la participanti urmatoarele categorii de date cu caracter personal:
Datele cu caracter personal ale participantilor la Campanie vor fi prelucrate de catre Operator prin intermediul Imputernicitului in vederea:
Nu sunteti obligat(a) sa furnizati datele dumneavoasträ personale. Refuzul dvs. de a ne furniza datele personale determina imposibilitatea participarii la Campanie sau, dupa caz, in situatia in care ati fost declarat(a) castigator/castigatoare imposibilitatea acordarii premiilor.
Temeiul prelucrarii datelor sunt:
Operatorul, prin intermediul imputernicitului Interactions Marketing, prelucreaza datele in temeiul consimtamantului prin acceptarea de catre persoana vizata a Regulamentului si a anexelor la acesta. In cazul in care se acorda premii cu valoare mai mare de 600 de lei, CNP-ul se prelucreaza in scopul indeplinirii obligatiilor fiscale.
Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organiarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit, in scopul participarii la Campanie.
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei de catre Operator vor fi dezvaluite catre imputernicitul INTERACTIONS MARKETING SRL si furnizorii acestuia - firme de curierat precum si autoritatilor, in cazurile in care Operatorul trebuie sa respecte obligatille impuse de legislatia in vigoare
Datele cu caracter personal colectate in cadrul Campaniei nu vor fi transferate in alt stat membru UE sau din afara UE. In situatia in care vom intentiona sa realizam un astfel de transfer, va vom informa asupra acestui fapt si va vom oferi orice alte informatii relevante.
6.1. Datele cu caracter personal ale Participantilor vor fi stocate timp de 1 luna de la incheierea Promotiei. La expirarea perioadei de stocare a datelor cu caracter personal, Operatorul va sterge/distruge aceste date de pe mijloacele de prelucrare si stocare, impunand Imputernicitului/ Imputernicitilor obligatii similare.
6.2. Pentru participantii care au optat in mod expres sa primeasca comunicari comerciale din partea MEDA PROD 98 S.A., datele personale vor fi pastrate pentru o perioada de maximum 2 ani de la exprimarea consimtamantului, in scop de marketing direct. La expirarea acestei perioade sau in cazul retragerii consimtamantului, datele vor fi sterse/distruse in mod securizat.
In vederea asigurarii unei prelucrari echitabile si transparente, Operatorul asigura participantilor, pe durata Campaniei, urmatoarele drepturi:
Pentru exercitarea drepturilor dumneavoastra sus-mentionate, va puteti adresa cu o cerere datata si semnata la societatea MEDA PROD 98 S.A., Bucuresti, str. Valsanesti nr. 1E, sector 3, sau la adresa de e-mail date.personale@medaprod.ro.
Operatorul se obliga sa implementeze masuri tehnice si organizatorice adecvate in vederea asigurarii unui nivel de securitate corespunzator datelor cu caracter personal apartinand participantilor la Campanie. Operatorul se obliga sa impuna Imputernicitului obligatii similare. La evaluarea nivelului adecvat de securitate se va tine seama in special de riscurile prezentate de prelucrarea datelor cu caracter personal generate in special, in mod accidental sau ilegal, de distrugerea, pierderea, modificarea, divulgarea neautorizata sau accesul neautorizat la datele cu caracter personal transmise, stocate sau prelucrate. Prin participarea la Campanie, participantii isi exprima acordul cu privire la furnizarea datelor cu caracter personal catre Operator si/ sau societatile comerciale implicate in organizarea prezentei Campanii, in scopul includerii acestor date cu caracter personal in baza de date a Operatorului operata de catre Imputernicit, in scopul participarii la Campanie.
Operatorul are dreptul de a modifica prezenta Anexa la Regulament oricand pe durata desfasurarii Campaniei, numai in cazul in care se descopera masuri mai eficiente pentru protejarea si securizarea datelor cu caracter personal ale persoanelor vizate si fara a afecta drepturile si libertatile acestora. Orice astfel de modificare va fi publicata pe site-ul Operatorului si/ sau al Campaniei, respectiv va fi adusa la cunostinta Participantilor prin aceleasi mijloace prin care au fost incunostintate cu privire la Regulament, cu cel putin 24 de ore inainte ca acestea sa devina aplicabile.
Participanti la Campanie pot fi persoane fizice sau juridice cu varsta minima de 18 ani impliniti la data achizitiei produsului participant. Datele personale ale Participantilor la Campanie vor fi procesate in conformitate cu prevederile Regulamentului nr. 679/2016 privind protectia persoanelor fizice si juridice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date.
11.SESIZARI
Daca participantii sunt nemultumiti de modul in care sunt prelucrate datele cu caracter personal sau de modalitatea in care Operatorul sau Imputernicitul a raspuns solicitarilor adresate, au posibilitatea de a depune o plangere la Autoritatea Nationala de Supraveghere a Protectiei Datelor cu Caracter Personal, cu sediul in Bucuresti, B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, anspdcp@dataprotection.ro.
ANEXA NR.2
DISTRIBUTIA PREMIILOR PE JUDETE ACORDATE IN CADRUL CAMPANIEI PROMOTIONALE
"MAI SIMPLU, MAI CURAT, MAI CASTIGAT"
|
Judet |
Numar de premii |
|
|
Camara aprovizionata |
Rucsac + cutie sendvis |
|
|
ALBA |
1 |
1 |
|
ARAD |
3 |
4 |
|
ARGES |
8 |
11 |
|
BACAU |
1 |
1 |
|
BIHOR |
4 |
6 |
|
BISTRITA-NASAUD |
3 |
4 |
|
BOTOSANI |
1 |
1 |
|
BRASOV |
4 |
6 |
|
BRAILA |
1 |
1 |
|
BUZAU |
11 |
15 |
|
BUCURESTI SECTOR 1 |
5 |
7 |
|
BUCURESTI SECTOR 2 |
7 |
10 |
|
BUCURESTI SECTOR 3 |
10 |
14 |
|
BUCURESTI SECTOR 4 |
7 |
10 |
|
BUCURESTI SECTOR 5 |
8 |
11 |
|
BUCURESTI SECTOR 6 |
5 |
7 |
|
CALARASI |
8 |
11 |
|
CARAS-SEVERIN |
1 |
1 |
|
CLUJ |
8 |
11 |
|
CONSTANTA |
10 |
14 |
|
COVASNA |
1 |
1 |
|
DAMBOVITA |
8 |
11 |
|
DOLJ |
4 |
6 |
|
GALATI |
2 |
3 |
|
GIURGIU |
7 |
10 |
|
GORJ |
6 |
9 |
|
HARGHITA |
1 |
1 |
|
HUNEDOARA |
1 |
1 |
|
IALOMITA |
5 |
7 |
|
IASI |
6 |
9 |
|
ILFOV |
14 |
20 |
|
MARAMURES |
1 |
2 |
|
MEHEDINTI |
1 |
1 |
|
MURES |
5 |
7 |
|
NEAMT |
2 |
3 |
|
OLT |
4 |
6 |
|
PRAHOVA |
19 |
27 |
|
SATU MARE |
3 |
4 |
|
SALAJ |
1 |
1 |
|
SIBIU |
1 |
2 |
|
SUCEAVA |
1 |
2 |
|
TELEORMAN |
3 |
4 |
|
TIMIS |
3 |
4 |
|
TULCEA |
1 |
1 |
|
VALCEA |
5 |
7 |
|
VASLUI |
1 |
1 |
|
VRANCEA |
3 |
4 |
|
TOTAL |
215 |
300 |